FAQ
- Kto może jechać na GNIAZDO?
W adapciaku może wziąć udział każdy przyszły student UAMu rekrutujący na studia I stopnia po raz pierwszy.
- Czy wydarzenie GNIAZDO jest darmowe?
GNIAZDO jest wydarzeniem płatnym.
- Czy nocleg jest w cenie wydarzenia?
Tak, jest zapewniony nocleg i jest wliczony w cenie.
- Czy będą posiłki wliczone w koszt wydarzenia?
Oczywiście zapewniamy posiłki dla uczestników.
- Czy bilety na komunikację miejską są wliczone w koszt wydarzenia?
Tak, jedynie dojazd na samo miejsce wydarzenia jest we własnym zakresie.
- Czy jeśli rozpoczęłem_am studia, ale zrezygnowałem_am z nich i rekrutuje na UAM czy mogę wziąć udział w adapciaku GNIAZDO?
Wydarzenie adaptacyjne skierowane jest dla osób, które rozpoczynają studia po raz pierwszy, dlatego osoby, które posiadały już status studenta nie mogą być uczestnikami adapciaka GNIAZDO.
- Czy jeśli zrobiłem_am sobie gap year między maturą, a studiami mogę wziąć udział w adapciaku GNIAZDO?
Jeśli nie rekrutowałeś_aś na studia i nie byłeś_aś jeszcze studentem to jak najbardziej GNIAZDO jest dla Ciebie!
- Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu, jeśli nie będę studiować w Poznaniu tylko w filii zamiejscowej?
Jak najbardziej! Adapciak nie jest skierowany tylko do studentów i studentek kierunków realizowanych w Poznaniu. Dla osób z zamiejscówek jest to okazja poznać struktury Uniwersytetu, zobaczyć najważniejsze jego części i zintegrować się ze studentami z innych wydziałów.
- Jeśli mieszkam na co dzień w Poznaniu i nie potrzebuję noclegu muszę płacić tą samą kwotę za wydarzenie?
Niestety nie ma możliwości własnego noclegu w trakcie trwania wydarzenia, dlatego wszyscy uczestnicy ponoszą ten sam koszt. Miejsce zakwaterowania jest miejscem, w którym przewidziane jest część programu, posiłki oraz integracja.
- Czy obcokrajowcy mogą wziąć udział w wydarzeniu?
Oczywiście, że tak! Warunkiem jednak jest znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym. Niestety mimo naszych starań i chęci nie jesteśmy w stanie przeprowadzić szkoleń z tłumaczeniem, dlatego są one skierowane do osób posługujących się polskim.
- Czy będę ubezpieczony_na na czas wydarzenia?
Tak! Organizator ubezpiecza wszystkich uczestników.
- Co muszę ze sobą zabrać jako uczestnik wydarzenia GNIAZDO?
Tak naprawdę to wszystkie rzeczy jakich potrzebujesz do codziennego użytku 🙂 Przed wyjazdem każdy z uczestników otrzyma Infopack, w którym znajdą się najważniejsze informacje wraz z listą rzeczy, które warto ze sobą zabrać.
- Czy mogę zrezygnować z udziału po zapisaniu się i czy otrzymam zwrot kosztów?
Z reguły tak, wyjątkiem są sytuacje rezygnacji z uczestnictwa na ostatnią chwilę – nie dając nam szansy na zaproszenie osób z listy rezerwowej. Wszelkie szczegóły rezygnacji i zwrotu kosztów znajdziesz w regulaminie.
- Czy jest możliwość dostosowania programu dla osób z niepełnosprawnościami?
Oczywiście! Każdy budynek, w którym odbywać się będzie wydarzenie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Przewidziany program również nie stanowi barier, poza jednym aspektem – szkolenia nie będą tłumaczone na PJM.
- Czy mogę wybrać z kim będę mieszkać w pokoju podczas wydarzenia?
Jeśli jedziecie na adapciaka razem, postaramy się sprostać Waszym oczekiwaniom! Jest opcja dopasowania się w pokojach wedle preferencji, o ile każda ze stron się na to zgadza i będą do tego warunki.
- Jakie są możliwości transportu na miejsce adapciaka?
Transport realizowany jest we własnym zakresie. Poznań jednak jest świetnie skomunikowany z większością miast w Polsce, zarówno koleją jak i połączeniami autobusowymi. Nie ma też przeciwwskazań, aby zgadać się większą ekipą autem! W całym mieście funkcjonuje też świetnie komunikacja miejska. Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące poruszania się po Poznaniu znajdziecie w Infopacku. Jeśli zajdzie taka potrzeba odebrania kogoś z dworca – nie ma problemu!
- Czy muszę uczestniczyć we wszystkich zaplanowanych aktywnościach?
Tak, uczestnik nie ma możliwości opuszczenia przewidzianych przez program aktywności i pozostania samemu w miejscu noclegu lub oddaleniu się. Wyjątkiem jest sytuacja zdrowotna, wtedy uczestnik pozostaje pod opieką członka kadry.
18. Czy dostanę informację o tym czy jestem zakwalifikowany/a czy znajduję się na liście rezerwowej po wypełnieniu formularza?
Tak! Wysyłamy mail i masz 10 dni na dokonanie wpłaty. Dostajesz informację o wpisaniu na listę rezerwową i w momencie nie opłacenia zapisu przez inną osobę odzywamy się ponownie do osób z listy.
Jeśli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie, zadaj nam je! ⬇️